onsdag 29. september 2010

Fjøsklea..?

Jeg tror sannelig Elna har fått sin første fjøsbukse ( hun har riktignok ikke fått den enda da).. Jeg lå på sofaen ettet jobb, lå strakt ut å så på svenske new york fruer og tenke etterhvert at jeg måtte gjøre noe fornuftig snart. Strikking blir liksom litt for passivt noen ganger,-så det måtte bli sying i dag igjen.. Idag skulle jeg prøve å sy om en gammel bukse som jeg har hatt. Den var fin i veldig kort stund så den ble ikke mye brukt. Har lenge vudert å kaste den (innsamling selvsagt), men den har liksom vært litt for bra til det også. Kunne kanskje ha brukt den til å gått til og fra fjøset med :)

Til Elna kunne den jo bli fin tenkte jeg.. Meeeen når jeg nærmet meg slutten var jeg liksom ikke helt fornøyd, så det endte med en litt enkel løsning på slutten. Tok meg ikke tid til å sy på skråbånd, så rundt kanten øverst er det bare sydd tett sikksakk. Det ble heller ikke noe innerstoff på denne, da jeg ikke fant den verdig.. Det ble til gjenngjeld dekorert med et stort hjerte! Mulig kravene har blitt litt for høye etter å ha vært utrolig heldig på de to siste buksene jeg har sydd. Elna et jo også i fjøset,-så da kan jo denne bli perfekt for henne,-dongeri er jo slitesterkt :)

jenny

Ingen kommentarer: