mandag 27. september 2010

Gjennbruk

Jeg skulle jo selvfølgeli ha tatt bilde av pappas gammle skjorte ( pappa ville nok ha ment den var ny om jeg spurte) før jeg begynte å klippe, men jeg ble så gira så glemte det helt av.. Den ble i alle fall klipt i mange deler og satt sammen igjen som en bukse. Til Elna selvsagt.

Jeg bor jo i en leilighet som mange vil si er veldig liten, men som for meg er akkurat passe,-bortsett fra når symaskina og alt utstyret skal være framme. Så litt rot blir det under veis,-og det må være ganske ryddig eller i leiligheten når jeg skal sy.

Har bevart brystlommen, den ble til en lomme på låren. Og knappestolpen ble sydd igjen, og er så baksiden av låret. Også har jeg sydd i stoff på innsiden på overdelen så den ikke skulle bli så løs..

Jeg er fornøyd :)

jenny 

1 kommentar:

Strikkefanten sa...

Hei - for en fin blogg. Den vil jeg følge med på. Liker veldig godt å se noen som syr selebukser! Veldig fine - og kan jo brukes av både jenter og gutter. Det liker jeg:-)