søndag 6. mai 2012

uhuu

Jenny har masseprodusert denne genseren. Men ikke strikka den til meg. Falt for ett eller annet tilbud på Pickels, salg på vintergarn var det vel. Kjøpte 800 gr tykk alpakka og mønster til Baggy bølgegenser, men så tok angeren meg. Hadde kanskje ikke så lyst på den egentlig, var vel mer et påskudd for å kjøpe oker/sennepsfarga garn. Etter mye fabulering om å strikke Uglegenseren fra toppen og ned, ble løsninga nok en gang å følge mønsteret. Satsa på at garnet skulle strekke til , og det ser lovende ut! Sammenstrikking nå, og 300 gram igjen (garnet er ikke akkurat drøyt).

I kveld skal jeg sy, i morgen skal jeg strikke ferdig genseren. Har ikke knapper til øyne, så den blir vel liggende til modning sammen med flere 99% ferdige strikke prosjekter som også mangler knapper. 


1 kommentar:

Casper S. sa...

Hej, det er en fin blog du har, men jeg kan ikke rigtigt finde dine kontaktoplysninger på bloggen. Er det muligt for dig at sende en mail til blog@woolspire.com? Det drejer sig om muligt sammenarbejde.

Med venlig hilsen
Casper.