tirsdag 7. desember 2010

Noe kan man kanskje lykkes med..



Forrige helg hadde jeg et meget mislykket prosjekt. Skulle sy en genser til meg selv, jeg har ventet lenge og brukt mye tid til å mote meg opp på å sy den! Endelig var jeg igang... Jeg så tidlig at den kom til å bli liten,-men ikke SÅ liten! Når den ene armen var kommet på plass og den var sydd sammen i den ene siden, sluttet stoffet omtrent midt på kroppen...Altså den er omtrent 30 cm for smal :( Den ble lagt til side, men vurderer om den kanskje kan bli passelig til Rakel, så kasnkje jeg må gjøre et forsøk på å bli ferdig likevel! 

Men jeg trengte et nytt prosjekt for å bygge litt selvtillit igjen! Jeg hadde tidligere her i høst et stor innkjøp av filt for å lagt hundervis av punger ( et rimelig rart navn å si...,bedre å skrive det)! Det ble midliertidig stopp ganske tidlig. Etter den fatale syingen av klær til meg selv, var dette den perfekte tingen å sy for å få litt troen tilbake. 

Har fortsatt ikke helt trua..

Jenny

Ingen kommentarer: