tirsdag 21. desember 2010

Veggpryd..

Dette året har jeg egentlig tenkt en hel del på gaver jeg kan gi meg selv.. Så da har jeg så langt gitt meg selv lov til å spise frokost på café så ofte jeg ønsker, jeg har tatt buss og taxi når jeg har følt for det. Så har jeg gitt meg selv lov til å sove lenge, bruke masse penger på masasje til meg selv, ta sol, kjøpe masse blomster fordi om jeg snart skal reise fra nordens paris og bli borte i flere mnd. Livet er for kort til å ikke ha det bra her dag, så jeg jobber som en helt for å leve opp til mine ord. Så her om dagen så lagde jeg en bukse til meg selv, istedet for å sy julegaver til andre : S

Når jeg var i Uzbekistan i fjor høst kjøpte jeg en bukse som jeg har brukt mye her hjemme ( den er ingen typisk "polarbukse"). Har jo sett at den var enkelt sydd.  Så her om dagen tegnet jeg omtrente mål for buksa. Og V I P S var den ferdig! Jeg har jo hatt for vane å sy meg nye vesker når jeg skal på nye reiser, men denne gangen tror jeg det får holde med denne buksa. Stoffet kjøpte jeg når jeg bodde i Hviterussland for mange år siden! Jeg skulle selvsagt bruke det til noe lurt, men jeg glemte hva den lure tingen var. Og siden har jeg bare spart på det,- som jeg sparer på alt stoffet mitt. Men denne gangen ble det brukt til noe ganske genialt,- nok en gave til meg selv - flaks ;) 

Jenny

Ingen kommentarer: