torsdag 23. september 2010

19 ugler som perler på en snor

                                               Endelig gikk drømmen i oppfyllelse.. Owls:


Tok omtrent ett år før jeg turte i helte tatt å kjøpe garn til denne fantastisk genseren, og grunnen til det: mønster på engelsk.. Til slutt tok jeg fatt og investerte i 700 g Rauma vamsegarn ( jeg burde vel strengt talt hatt en mistanke om at det kom til å bli så alt for mye..) Det er en oppskrift jeg fant på Ravelry.

Satte igang med friskt mot den dagen jeg skulle reise til Jådåren på min 3 dje sommerferie,- og ble selvsagt så hekta at jeg måtte pakke på 5 minutter.. Det gikk jo i en forrykende fart,-og plutselig var det dags å begynne med uglene og den fryktede flettingen.., men selv det gikk fort OG det var lett å forstå! Så det tok vel ikke langt mer enn en uke å bli ferdig :) 

Den er passelig tykk, den er passelig stor, perfekt farge, varm til å ha ute og passelig varm til å ha på inne. Den er rett og slett perfekt..

jenny

6 kommentarer:

Anonym sa...

wow ! sei æ bærre. rassjin du :) krissi

Kaptein Biff sa...

WOW herregud så fin den ble!

Hildegunn sa...

Dritfin!
Utruli my fint dåkk lage.
Elna e i heldi lita veitj :)

Anonym sa...

HerRrRrRrlig Jenny!!:)
Du e strikkeforbilde asså...
-Guro-

stivheks sa...

takker og bukker :)
jenny

Hild Anne Aas sa...

Hei. Har ikke sett så flott genser på veldig leeeenge.

Hilsen Hild